Η διοίκηση του δήμου Ελληνικού, αποφάσισε ότι οι εκδρομές των Κέντρων Ανοιχτής Προστασίας Ηλικιωμένων -κατά παρέκκλιση με όσα εφαρμόζονταν μέχρι σήμερα- θα πρέπει να πραγματοποιούνται από πρακτορεία με έδρα την Αργυρούπολη ή το Ελληνικό. Αναρωτιόμαστε, οι προμήθειες του δήμου γίνονται όλες από την τοπική αγορά;
Το ρεπορτάζ που προβλήθηκε από το sinergasia.gr όπως
φαίνεται δεν άρεσε στους διοικούντες που για ακόμα μια φορά εξέφρασαν
τα... παράπονά τους στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου.
Προσπαθώντας
να υπερασπιστούν την απόφασή τους μίλησαν για προσπάθεια τόνωσης της
τοπικής αγοράς με την απόφαση που έλαβαν, καλώντας παράλληλα τα μέλη του
ΚΑΠΗ «αν θέλουν να διοργανώνουν μόνοι τους τις εκδρομές, να το κάνουν
εκτός ΚΑΠΗ».
Η
διοίκηση του δήμου εξαντλεί την αυστηρότητά της απέναντι στους
ηλικιωμένους του δήμου μας αρνούμενη το διάλογο και την από κοινού λήψη
αποφάσεων.
Η
διοίκηση λοιπόν, εφαρμόζει επιλεκτικά ένα μέτρο, όταν την ίδια ώρα δεν
εξασφαλίζει την αποκλειστική προμήθεια υλικών για τις ανάγκες του δήμου
από την τοπική αγορά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε όταν υποβάλετε σχόλιο, να χρησιμοποιείτε ήπιους χαρακτηρισμούς
και να αποφεύγετε τα greeklish.