ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ

Τετάρτη 29 Ιουλίου 2015

Καταπατητές και όχι «πράκτορες» πίσω από την πυρκαγιά του Υμηττού


Αντίθετα με το σενάριο που κυκλοφόρησε ανήμερα της μεγάλης πυρκαγιάς στον Υμηττό αλλά και τις επόμενες ημέρες , ότι  δράστες ήταν « πράκτορες» ξένων χωρών , το οποίο με δηλώσεις τους  κυβερνητικά στελέχη ( Καμένος κ.α ) ή κορυφαία Αυτοδιοικητικά του ΣΥΡΙΖΑ ( Δούρου κ.α ) έμμεσα άφηναν  να εννοηθεί , ο πρώην Δήμαρχος Αργυρούπολης- Ελληνικού και από τα σημαντικά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ στην Αυτοδιοίκηση , Χρήστος Κορτζίδης , διαβλέπει καταπατητές.


Επίσης καταγγέλλει εμμέσως πλην σαφώς ότι δεν έχουν γίνει όλες οι προαπαιτούμενες κάθε αντιπυρικής περιόδου ενέργειες στον Υμηττό .

Γι αυτό μ΄ ανακοίνωσή του ζητά  έστω και τώρα « να ολοκληρωθεί η αποψίλωση των παρυφών του Υμηττού και να καθαριστούν οικόπεδα με πολλά χόρτα που βρίσκονται μεν στον οικιστικό ιστό της Αργυρούπολης αλλά πλησίον του βουνού» φοβούμενος την πρόκληση νέας πυρκαγιάς.


Ο επί σειρά ετών δήμαρχος Ελληνικού – Αργυρούπολης , σημειώνει   ότι η πυρκαγιά της 17ης Ιουλίου προκάλεσε μεγάλη καταστροφή στον Υμηττό και στην πόλη  Το μεγαλύτερο μέρος του βουνού πάνω από την Αργυρούπολη κάηκε.

«Τέτοια ζημιά έχει να γίνει πάνω από 3 δεκαετίες» τονίζει και ζητεί  να διερευνηθούν τα αίτια αυτής της πυρκαγιάς και πόσο μπορεί να σχετίζονται με σκόπιμη υποβάθμιση του βουνού, για να διευκολυνθεί η υλοποίηση διαφόρων έργων , υπογραμμίζει.


Και συνεχίζει στην ανακοίνωσή του , ο κ. Κορτζίδης:

« Κανένας αρμόδιος φορέας ή αρχή, συμπεριλαμβανομένου και του δήμου μας, δεν μπορεί να αισθάνεται ικανοποίηση, πολύ περισσότερο να κάνει επικοινωνιακή πολιτική πάνω στα αποκαΐδια.


Στο δημοτικό συμβούλιο της 22ης του Ιούλη η παράταξή μας έκανε τις παρακάτω επισημάνσεις – προτάσεις:



  • Επειδή το καλοκαίρι είναι ακόμη μπροστά μας και ο κίνδυνος μιας νεας πυρκαγιάς είναι υπαρκτός θα πρέπει να ολοκληρωθεί άμεσα η αποψίλωση των παρυφών του Υμηττού και να καθαριστούν οικόπεδα με πολλά χόρτα που βρίσκονται μεν στον οικιστικό ιστό αλλά πλησίον του βουνού.
  •  Να γίνουν λειτουργικά όλα τα μέσα πυροπροστασίας και πυρόσβεσης που υπάρχουν ήδη, συμπεριλαμβανομένου και του συστήματος πυροπροστασίας με υδροβόλα, το οποίο αν είχε λειτουργήσει στις 17 Ιούλη μπορεί να είχαν σωθεί δεκάδες στρέμματα.

  • Να επαναδραστηριοποιηθεί και αναπτυχθεί η Ομάδα Εθελοντών Δασοπροστασίας στο δήμο μας.
  • Να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα έλλειψης συντονισμού μεταξύ των αρμόδιων φορέων που παρατηρήθηκε στις 17 Ιούλη ώστε να μην επαναληφθεί.
  • Για την αντιμετώπιση των συνεπειών που έπονται της πυρκαγιάς (πλημμύρες, διάβρωση του εδάφους του βουνού) να εκπονηθεί και να χρηματοδοτηθεί η εφαρμογή ολοκληρωμένου σχεδίου βασισμένου στην εμπειρία και την επιστημονική γνώση σε συνεργασία όλων των εμπλεκομένων φορέων.
  • Όλες οι καμένες εκτάσεις στον Υμηττό άμεσα να χαρακτηριστούν ως αναδασωτέες χωρίς καμία εξαίρεση και να αναδασωθούν το συντομότερο.
  • Να ενισχυθούν με κονδύλια και προσωπικό οι φορείς δασοπροστασίας και δασοπυρόσβεσης και να συσταθεί το Δασαρχείο Υμηττού.
  • Να έρθει προς συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο η λειτουργία του ΣΠΑΥ, στα πλαίσια μιας προσπάθειας να γίνει πιο αποτελεσματικός στην αποστολή του.
Ως παράταξη προσπαθήσαμε και προσπαθούμε να έχουμε μια υπεύθυνη συμβολή στην προστασία του Υμηττού, που είναι πνεύμονας ζωής για την πόλη μας και γενικότερα.

Σε αυτή τη λογική και πρακτική θα επιμείνουμε πάρα τις επιθέσεις της δημοτικής αρχής του κ. Κωνσταντάτου, που θέλει μόνο να την χειροκροτούν και ενοχλείται όταν της γίνεται η οποιαδήποτε
κριτική ακόμη και όταν είναι σοβαρή και τεκμηριωμένη».


Η τοποθέτηση στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου εδώ:

 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε όταν υποβάλετε σχόλιο, να χρησιμοποιείτε ήπιους χαρακτηρισμούς
και να αποφεύγετε τα greeklish.