ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ

Δευτέρα 6 Ιουλίου 2015

Οι επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων για το δημοψήφισμα

Το Sinergasia.gr ζήτησε από τους επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων μια τοποθέτησή τους για το δημοψήφισμα της Κυριακής. 

Από αυτούς που ασχολούνται με την καθημερινότητα της πόλης μας, απ’ αυτούς που καλούνται να αντιμετωπίσουν τις ανάγκες των πολιτών του δήμου μας μέσα σε ένα περιβάλλον που το έχουν σφραγίσει οι εφαρμοστικοί των μνημονίων νόμοι.


Για ένα ζήτημα εξόχως πολιτικό, που αγγίζει όμως όλους τους πολίτες του Δήμου μας.
Γιατί τόση δυσκολία λοιπόν να τοποθετηθούν οι αιρετοί τοπικοί ηγέτες για το διακύβευμα της Κυριακής; 

Από τους πέντε επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων μεταξύ των οποίων και ο δήμαρχος, δύο μας έστειλαν κείμενο με την τοποθέτησή τους. Τους ευχαριστούμε όχι γιατί τίμησαν τον ιστότοπό μας αλλά γιατί τίμησαν τον ηγετικό τους ρόλο

 Σωκράτης Καραπλής



  Χρήστος Κορτζίδης: Να νικήσει το ΟΧΙ για να παλεύουμε από Δευτέρα από  καλύτερες θέσεις για την κοινωνική αλλαγή

 
Η κατάσταση είναι εξαιρετικά κρίσιμη. Απέναντί μας έχουμε ένα μαύρο, ένα κατάμαυρο μέτωπο: η ΕΕ, το ΔΝΤ, η εγχώρια ολιγαρχία και τα κόμματά της (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, Ποτάμι), τα συστημικά μέσα ενημέρωσης και οι ακριβοπληρωμένοι δημοσιογράφοι που τους υπηρετούν. Έχουν επιστρατευθεί οι πάντες, παλιοί και νέοι παράγοντες του χρεωκοπημένου τους συστήματος, ακόμη και η πρώην βασιλική οικογένεια. 

Όλοι αυτοί έχουν εξαπολύσει μια πρωτόγνωρη για τα μεταπολιτευτικά χρόνια εκστρατεία φόβου, για να αναγκάσουν το λαό να πει ΝΑΙ στο δημοψήφισμα. 
Γιατί αισθάνονται ότι στην περίπτωση του ΟΧΙ, θα συνεχιστεί η αμφισβήτηση της κυριαρχίας τους και η "αταξία" που ξεκίνησε στις 25 Γενάρη στην Ελλάδα και ίσως επεκταθεί και σε αλλες χώρες.

Όταν οι αντίπαλοί μας, ανεξάρτητα από τις μεταξύ τους διαφορές, βλέπουν και υπερασπίζονται τόσο ξεκάθαρα και αταλάντευτα το κοινό τους συμφέρον, εμείς τι πρέπει να κάνουμε; 

Να τους αφήσουμε να επιστρέψουν στη διακυβέρνηση της χώρας, για να συνεχίσουν με μεγαλύτερη σκληρότητα την πολιτική που γνωρίσαμε τα προηγούμενα χρόνια, να οριστικοποιήσουν τη θέση της πατρίδας μας ως μιας αποικίας χρέους και εμάς ως σύγχρονους δούλους;

Για να τους φράξουμε το δρόμο αυτή τη στιγμή πρέπει να νικήσει το ΟΧΙ.
Στο στρατόπεδο του ΟΧΙ είναι φανερό ότι υπάρχουν διαφορετικές αντιλήψεις.

Από αυτές που επιδιώκουν μια διαπραγμάτευση με καλύτερους όρους,  μέχρι αυτές που επιδιώκουν τη ρήξη με την ΕΕ και το καπιταλιστικό σύστημα συνολικά. 
Πιστεύω ότι συμφέρον όλων μας, είναι να νικήσει το ΟΧΙ γιατί έτσι από Δευτέρα θα μπορούμε από καλύτερες θέσεις να παλεύουμε, ο καθένας με τις απόψεις του, για τα δίκια του λαού μας, για την κοινωνική αλλαγή. 

Οφείλουμε να ενώνουμε δυνάμεις σε αυτό το δρόμο και να επιδιώκουμε να λύνονται οι διαφορές μεταξύ μας, μέσα από τη γενικότερη άνοδο του κινήματος.

* Ο Χρήστος Κορτζίδης είναι επικεφαλής της Δημοτικής Συνεργασίας Ελληνικού - Αργυρούπολης




Θοδωρής Λιάππης:
 Το δημοψήφισμα είναι μεγαλείο του τυχοδιωκτισμού
 
Η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου έχει γονατίσει από τα μνημόνια  τα οποία αυτή την στιγμή είναι σε ισχύ μαζί με τους 400 εφαρμοστικούς νόμους που τα συνοδεύουν και καθορίζουν την καθημερινότητά μας. 

Η ΝΔ το ΠΑΣΟΚ το ΠΟΤΑΜΙ  καλούν τον λαό να πει ΝΑΙ  στο να συνεχίζεται η πολιτική των μνημονίων να διαλύει τη ζωή του. Η συγκυβέρνηση και η Χρυσή Αυγή του λένε να πει ΟΧΙ για να  συνεχίσει η κυβέρνηση να διαπραγματευτεί μια νέα συμφωνία που o πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας κατέθεσε  την Τρίτη 30 Ιούνη.

  Διετές δάνειο από τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό ESM που θα συνοδεύεται από νέο μνημόνιο (νέα δανειακή σύμβαση, πρόγραμμα και μέτρα). Η νέα αυτή  πρόταση –μνημόνιο είναι η πρόταση Γιουνκερ την οποία η κυβέρνηση  καλεί τον λαό την Κυριακή να απορρίψει. Ο τυχοδιωκτισμός στο μεγαλείο του !

Όλοι αυτοί που κόπτονται για τη δημοκρατία απέρριψαν στη Βουλή να μπει σε ψηφοφορία η πρόταση του ΚΚΕ, που πρόσθετε το ερώτημα να πει ο κόσμος γνώμη  τόσο  για την πρόταση της κυβέρνησης, όσο και για την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Ο λαός να απορρίψει τον εκβιασμό και τα μνημόνια τους .
 Να χειραφετηθεί τώρα ρίχνοντας το ψ/δ του ΚΚΕ στη κάλπη (αν γίνει το δημοψήφισμα)  Να χαράξει το δικό του δρόμο  χωρίς τα δεσμά της Ευρωπαϊκής Ένωσης  και των κυβερνήσεων της.

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΕ-ΔΝΤ-ΕΚΤ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 
ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ ΑΠΟ ΕΕ ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΟ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ

* Ο Θοδωρής Λιάππης είναι επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Ελληνικού - Αργυρούπολης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε όταν υποβάλετε σχόλιο, να χρησιμοποιείτε ήπιους χαρακτηρισμούς
και να αποφεύγετε τα greeklish.